Právě se nacházíte :    Úvod   |   1. Varadero Weekend Tour 10.6.-12.6.2005

1. Varadero Weekend Tour 10.6.-12.6.2005

Text: Big Bob
Foto: Big Bob

Nápad uspořádat Varedero Weekend tour vznikl při zpáteční cestě z výjezdu na Slovensko 26.-29.5.2005. Letošní první VWT byla uspořádána na severu Moravy se základním táborem v penzionu v Hluboké, odkud jsme podnikali naše výpravné cesty za účelem bližšího poznání Severomoravského regionu.

Pátek 10.6.2005
Pátek byl prvním dnem našeho VWT. Cílem tohoto dne bylo dorazit na penzion, v klidu se ubytovat a věnovat se večernímu programu. Nutno podotknout, že počasí si s námi laškovalo a tak pro prvotní nepřízeň počasí mnoho účastníků odřeklo účast. Nutno ovšem podotknout, že ti co nedorazili mohli litovat. Panovala výborná atmosféra, ostatně jako vždy na našich setkáních a navíc kouzelné prostředí,dobré jídlo a pití, milý a půvabný personál, inu věru jářku co víc si přát… Konečný počet účastníků z plánovaných 18 byl nakonec sedm. Dorazil Pavel se dvěmi slečnami, Pekař a Láďa z Brna, můj bratr, moje maličkost a v sobotu večer nás krátce navštívil Libin a na skok se stavil také Ladík z Karviné se svým kamarádem na chopperu. Majitel penzionu na páteční večer naplánoval výborné grilované maso, po kterém se jen každý olizoval. Někteří otesánci si dali i dvě porce :-). Následovala volná zábava, při které se konzumoval alkohol ve zvýšeném množství a noční koupání v bazénu, včetně slečen pánové :-) . Někteří jako můj bratr nevěděli kdy mají dost a tak když se v brzkých ranních hodinách dopotáceli z baru do pokoje, tak druhý den ráno pak nebyli schopni řídit své Varadero. Jejich smůla.

Sobota 11.6.2005
Sobotní ráno bylo kouzelné. Sluníčko nás vytáhlo z postelí a po dobré snídani ve valašském stylu jsme vyrazili na vyjížďku. Prvním místem našeho putování Severomoravským regionem byl Rožnov pod Radhoštěm, kam jseme se dostali přes nádherně klikaté horské asfaltové silnice Valašska. Po shlédnutí Skanzenu a konzumaci lehkého občerstvení jseme pokračovali dále skrz Hodslavice, rodiště Františka Palackého, do Štramberku, kde jsme se kochali výhledem ze Štramberské trůby. Jelikož nám vyhládlo, tak jseme zamířili přes Kopřivnici na typickou selskou restauraci, která je nedaleko Frenštátu pod Radhoštěm, na „Starou Vlčinu“. Po výborném obědě jsme vystoupali na Pustevny, kde jsme si dali dobré kafe a kochali se pohledem na beskydské panoramata. Jelikož se počasí trochu pokazilo, zamířili jsme zpět na naši základnu. Byli jsme celkem vyzmrzaní a tak sauna nám všem přišla vhod. Následovaly výborná grilovaná žebírka a pak návštěva Libina, který přijel autem. Opět se rozpoutala diskuze nad tím, co je lepší, jestli Varadero nebo GS 1200 od kolegů z DDR. Ale únava nás všechny zkolila a tak jsme šli bydlet.

Nedělě 12.6.2005
V neděli jsme zaplatili naše sekery co jsme majiteli penzionu udělali a vyrazili jsme přes Oderské vrchy na nejvyšší horu Jeseníků Praděd, kde jsme poobědvali. Následně jsme se rozloučili a prchali do svých domovů.

Nutno podotknout, že v průběhu cele akce nevznikly žádné problémy a komplikace, které by znepříjemnily celkovou příjemnou atmosféru, která zde celý víkend panovala.
Slibované patnáctileté cigánky nedorazily, jelikož do Ostravy v témže termínu dorazil autobus pedofilních zahraničních turistů z DDR, kteří se šli bavit na věhlasnou Stodolní ulici a tak naše 15-ti leté kofoly viděly tučný příjem z jejich EURO peněženek a tak se na nás pro tentokrát vykašlaly :-(. Snad příště.

Co říci závěrem? Snad jen tolik, že už se všichni těšíme na druhé VWT, které pořádá náš korvetní kapitán Dobrák 1.7-3.7.2005.

V i v a V a r a d e r o !!!!!